HTML

Danci is surfing USA

A blog a fokent lifeguardkodassal toltott amerikai utamat igyekszik majd bemutatni. A kolcsonhats ugyebar, hogy Petyustol idezzek, akinek a blogjaval ez szoros kozremukodesben keszul. (www.petyus.blog.hu)

Friss topikok

  • D: felreertes ne tortenjen, az sx4-ben szuper a hifi:) (2007.09.03. 00:13) reklám
  • Danci: Na igen... a képeket nem volt időm felrakni. Sorry. Majd talán ma. (2007.08.31. 16:00) Niagara
  • anyu: A munkahelyről rövid helyzetjelentés. Apuval voltunk Farkasréten, felvésték nagypapa nevét a sírkő... (2007.07.24. 14:17) elso bejegyzes
  • Hanna: Dani! Boldgo névnapot kívánunk Neked odaát! REmélem, nem felejtetted el... :) (2007.07.21. 18:25) valami bűzlik dániában
  • Danci: Sajnos én nem hoztam gépet, a lányok meg annyira nem érdeklődtek a hosszú combú szőkék után:P Hogy... (2007.07.20. 19:10) utazás rovat (D+1nap)

Linkblog

California dreamin'

2007.09.05. 07:57 Danci

 

Helyzetjelentés

A gépem a percekben landolt NewYork Newark repülőterén, természetesen a net itt fizetős, úgyhogy a publikálással várok SanJose-ig. Reggel kevesebb mint 3 óra alvás, továbbá n üveg sör után sikerül felébredjek a mélykóma-szerű alvásból. Nam volt mese, a gépem 2.15kor indult, és nekem még mosnom meg fodrászkodnom is kellett az összes cuccom összepakolása felett. 11kor terveztem elindulni Boston Logan repülőtere irányába, de ez csak fél órás késéssel sikerült itt most inkább nem részletezett okok miatt. Peti vitt, a kocsira kellett várni, legyen ennyi elég. Szó mi szó, sikerült elindulni meleg hangvételű búcsúzkodás után. (Nem bírom ki… le kell írjam: Gigi: “Dani, te egy fasz vagy”) J Az út Bostonba elképesztő volt, ilyen gyönyörű idő ebben a városban sztem még nem volt, mióta itt vagyunk. Főleg szabadnapokon nemJ. Persze a fotoapparat ilynekor otthon marad. Peti rövid keresgélés után kidobott a C terminál elött, bent minden simán ment, a Don keze mindenhova elér:) Lehet hogy a másnaposság (permanens részegség), vagy a kialvatlanság miatt, de nem fogtam fel, amit a jegykiadó kisasszony mondott, miszerint mivel már tegnap online becsekkoltam, az egyel elöbbi gépre tesz fel. Természetesen puszta véletlen volt, hogy a kapu elött rápillantottam a beszállókártámra filmnézés közben, és észleltem, hogy a gépem tulajdonképpen nem 2.15kor, hanem 1.20kor indul. Szerencsére a kapu ugyanaz volt, úgyhogy simán fel tudtam szállni. A gép végül 2.14kor szállt fel, mert vészhelyzet miatt az összes légiforgalmat lezárták Boston környékén, úgyhogy mégiscsak a 2.15ös géppel mentemJ. (“Ez az én stílusom bébi”) A repülőút ismét uncsi volt, végig próbáltam aludni, de ez valahogy most lehetetlennek bizonyult. Leszálláskor erős turbulencia, már-már Supermannel vetekedő mínusz G-kel. Még szerencse, hogy egy napja nem ettem… Történt még egy érdekes: Ezen a reptéren a 3 terminált vezető nélküli vonat köti össze. Kivártam, és megkaparintottam a legelső helyet a szerelvényen. A kilátás nagyon szuper volt, kár, hogy nincs fényképezőgépem. Tervezem egy beszerzését… Na most megyek is és megkeresem a kaput, nehogy pórul járjak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danci.blog.hu/api/trackback/id/tr15157725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása